14-01-2015

Outfit - Antwerpen


                           


Hoooi, ik was vorige week in de kerstvakantie in Antwerpen (er komt of is een video van!) en dit was mijn outfit. Ik ging een weekend met mijn zus en mijn vader, om te shoppen! Het was super leuk en natuurlijk heb ik super veel gekocht:) We kwamen lang een zijstraatje  met veel graffiti. Dit leek me een leuke plek om foto's te maken. Dus hier is dan eindelijk het artikel van mijn outfit in Antwerpen!




Ik draag hier een basic witte trui van de forever21. Ik vind het een fijne trui omdat ik het met veel outfits kan combineren. De trui is wat langer, dus aan de voorkant heb ik de trui in mijn legging gestoken. Hierbij draag ik een leuke ruitjes legging, in het groen, blauw en zwart. Het is een dikke legging van de New Look die super lekker zit. Als schoenen heb ik mijn favoriete sneakers aan, de rode schoenen geven de outfit net iets extra's. 


Om de witte trui leuker te maken, draag ik een bijzondere ketting van de brandy melville. Het is een ketting met 2 hangers eraan, ik vind het een hele mooie ketting.


Mijn kerstvakantie is dus zeker geslaagd, met veel nieuwe kleren.

trui - Forever21
legging - New Look
schoenen - Nike
ketting - Brandy melville

Hou was jou kerstvakantie? 

x Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten