26-12-2014

2de Kerstdag - Outfit




Heeeey, het is vandaag 2de Kerst dag en dit is wat ik aan had. Het was echt een typische dag waarin ik dacht wat zou ik vandaag doen? Blijkbaar waren er vandaag wel wat winkels open, maar ja ik kwam vandaag niet verder dan op de bank netflix kijken..... Toch ging ik nog even de deur uit met mijn moeder en zus, om mijn outfit te fotograferen. 



Ik draag deze hele lekkere warme witte trui van de Forever21. Het is een hele zachte trui die ik heel erg geschikt vind voor kerst. Ik kocht deze trui begin herfst, toen
was deze trui nog net iets te warm. Maar nu is die perfect:)



Om het nog wat meer in de kerst sfeer te brengen, droeg ik mijn rode nike airmax. Ze zijn al best wel vies maar ze lopen zoooo lekker! Boven mijn schoenen droeg ik nog hoge sokken. Op de foto's zie je dat niet heel erg goed maar het was wel lekker warm.


Met mijn skater skirt werd de look wat feestelijker. 




Straks ga ik nog lekker met mijn moeder en mijn zus gourmetten. Daar heb ik heel veel zin in:) Maar ja ik hoop dat iedereen een leuke gezellige kerst had.

x Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten