20-10-2014

Casual Fall Look



Hoi ik heb weer een outfit vandaag. Dit is wat ik vandaag droeg.
                       

Ik heb vandaag een hele simpele outfit aan. Dit topje komt van de Brandy Melville. De stof is heel erg zacht. Ik vind de zwarte details heel erg leuk op dit topje.


Ik vind het nu echt heel erg herfst weer. Het regent al veel, maar vandaag was het een hele mooie zonnige dag. Alle bladeren liggen liggen nu op de grond. Dat vind ik wel een leuk effect op de foto's.


Verder droeg ik een zwarte high waisted jeans van de Monki. Deze broek vind ik super fijn en kan je met alles combineren en ik droeg mijn rode nike airmax.


Met mijn make up koos ik voor een felle rode lippenstift. Omdat de outfit best wel saai is vind ik het leuk om dan een opvallende kleur te dragen. Verder droeg ik wat mascara en eyeliner.


Top - Brandy melville
Jeans - Monki
schoenen - Nike


x Merel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten